Ebaluazio hezigarria Lehen Hezkuntzan: Kalifikaziotik haratago (115)

13/09/2021 al 02/10/2021
09/11/2021 al 03/12/2021
30
Euskera
Sin definir
Fase Horas Modalidad Inicio Final Horario Días semana
1 25 H - On-Line
2 5 G - Elaboración de un informe y/o memoria
AIREA EDUCA
Sonia Camara Pereña
Finalizado
35
On-line

Lehen hezkuntzako ebaluazioa kalifikazio hutsetik harago doa, irakaskuntza-ikaskuntza prozesu osoa kontuan hartzea baitakar, eta ez soilik amaierako produktu bat. Gainera, hezkuntza-mota horrek autonomia eta autoerregulazioa sustatzera bideratutako balorazio-espazio bat proposatzen du, ikasleak hezkuntza-garapenaren benetako protagonista bihur daitezen. 

Prestakuntza honetan, hezkuntza-ebaluazioaren gakoak landuko dira, ikasleak protagonista dituen eredu pedagogiko baten barruan, eta ikasgelan lantzeko tresnak landuko dira.

Competencias
Competencias del alumnado
  • Aprender a aprender y para pensar
Competencias del docente
  • Competente para proponer, aplicar y evaluar situaciones de aprendizaje en el aula
Requisitos
Requisitos
  • Profesorado Educación Primaria
Requisitos de titulación: No hay requisitos
Requisitos de titulación excluyente No hay requisitos
Programa del curso
Objetivos
-Ikasle guztien garapen osoa eta integratua lortzeko formazio baliagarria izatea. -Etapako maisu-maistren arteko elkar ezagutza eta laguntza bultzatu. -Ikasleen gaitasunak eta konpetentziak hobetzea (pertsonalak zein taldekoak), pertsona bezala beharrezkoak dituen konpetentziak eskuragarri jarri -Ikasleen autonomia, sormena, autorregulazioam, prozesuarekiko ardura eta ekintzailetasuna sustatzeko pistak ematen dituena.
Contenido del curso
  1. Ebaluaketaren kontzeptua 
  2. Konpetentzia edo gaitasunaren kontzeptua egoera didaktiko batean
  3. Ebaluazioaren kontzeptuaren garapena
  4. Zertarako ebaluatu?
  5. Dokumentazioaren garrantzia
  6. Dokumentazioaren gakoak
  7. Araudia, Heziberri
  8. Ikuspegi globala: Familia, Beste etapako irakaslegoa eta pertsonala, Funtzio soziala eta heziketa funtzioa
  9. Etapa bakoitzaren ebaluatzeko eremu nagusiak
  10. Koordinazioaren garrantzia
Metodología

Ikastaroraren metodologiak 4 urrats ditu:

  1. Irakurri / ikusi / ezagutu
  2. Aplikatu ikasitakoa bakoitzaren errealitatean
  3. Gela birtualean elkarbanatu
  4. Ebaluatu

Honetaz gain, zeharkako eta osagarrizko proposamen moduan, gamifikatutako prozesu baten bidez   ikasle bakoitzak bere ibilbidea gauzatuko du astetan zehar, taldeari eta norberaren esperientziari etekina ateratzen, lehenengo pertsonan honen prozesua bizi izango du eta.

Evaluación e impacto

Ikastaroa  ebaluazio jarrian oinarritzen da, gutxinaka iharduerak sortzen joango dira ez da izango ariketa bakarra, baizik eta hainbat praktiken emaitza, partaide bakoitzari era indibidualizatu batean feedback eta hobetzeko iradokizunak emanez.

Prestakuntza osoan zehar, partaideen zentrua, gela, ikasgaia eta haien ikasleen ezaugarriak kontuan izan beharko dituzte, sortutakoa haien egunerokotasunean erabiltzeko. Gainera, ikastaroan zehar garatuko diren jarduerei esker konpetentzia digitala nola landu, bultzatu eta ebaluatzen ikasiko dugu.

Recursos

Kurtsoan zehar baliabide anitzak erabiliko dira, irakurgaiak eta audiobisualetaz gain, erabiltiko diren IKT tresnak doakoak dira eta sortzen diren produktuak irakasleenak eta bere eskoletan jakintza eta ezagutza zabaltzeko baliogarriak.

Ikastaroan zehar erabiltzen diren material asko zabalik mantenduko dira (bideotutorialak besteak beste) partehartzaileak behar duten beste aldiz ikus ahal izateko. Hala ere, gauzatzen diren webinar-ak grabatuta geldituko dira norberak nahi dituen momentuan ber-ikusteko.

IKT-ak medio izatea dute helburu, gardenak bihurtuz eta gaitasun funtsarako bidea bermatuz.

Acciones formativas relacionadas
Inscripción: 20/06/2024 al 20/12/2024
Impartición: 18/09/2024 al 20/12/2024
Inscripción: 25/06/2024 al 24/07/2024
Impartición: 09/09/2024 al 28/10/2024
Inscripción: 10/07/2024 al 30/09/2024
Impartición: 10/09/2024 al 20/05/2025
Inscripción: 20/06/2024 al 16/09/2024
Impartición: 18/09/2024 al 31/10/2024