Ebaluazio hezigarria Lehen Hezkuntzan: Kalifikaziotik haratago (115)
Fase | Horas | Modalidad | Inicio | Final | Horario | Días semana |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | H - On-Line | ||||
2 | 5 | G - Elaboración de un informe y/o memoria |

Lehen hezkuntzako ebaluazioa kalifikazio hutsetik harago doa, irakaskuntza-ikaskuntza prozesu osoa kontuan hartzea baitakar, eta ez soilik amaierako produktu bat. Gainera, hezkuntza-mota horrek autonomia eta autoerregulazioa sustatzera bideratutako balorazio-espazio bat proposatzen du, ikasleak hezkuntza-garapenaren benetako protagonista bihur daitezen.
Prestakuntza honetan, hezkuntza-ebaluazioaren gakoak landuko dira, ikasleak protagonista dituen eredu pedagogiko baten barruan, eta ikasgelan lantzeko tresnak landuko dira.
- Aprender a aprender y para pensar
- Competente para proponer, aplicar y evaluar situaciones de aprendizaje en el aula
- Profesorado Educación Primaria
- Ebaluaketaren kontzeptua
- Konpetentzia edo gaitasunaren kontzeptua egoera didaktiko batean
- Ebaluazioaren kontzeptuaren garapena
- Zertarako ebaluatu?
- Dokumentazioaren garrantzia
- Dokumentazioaren gakoak
- Araudia, Heziberri
- Ikuspegi globala: Familia, Beste etapako irakaslegoa eta pertsonala, Funtzio soziala eta heziketa funtzioa
- Etapa bakoitzaren ebaluatzeko eremu nagusiak
- Koordinazioaren garrantzia
Ikastaroraren metodologiak 4 urrats ditu:
- Irakurri / ikusi / ezagutu
- Aplikatu ikasitakoa bakoitzaren errealitatean
- Gela birtualean elkarbanatu
- Ebaluatu
Honetaz gain, zeharkako eta osagarrizko proposamen moduan, gamifikatutako prozesu baten bidez ikasle bakoitzak bere ibilbidea gauzatuko du astetan zehar, taldeari eta norberaren esperientziari etekina ateratzen, lehenengo pertsonan honen prozesua bizi izango du eta.
Ikastaroa ebaluazio jarrian oinarritzen da, gutxinaka iharduerak sortzen joango dira ez da izango ariketa bakarra, baizik eta hainbat praktiken emaitza, partaide bakoitzari era indibidualizatu batean feedback eta hobetzeko iradokizunak emanez.
Prestakuntza osoan zehar, partaideen zentrua, gela, ikasgaia eta haien ikasleen ezaugarriak kontuan izan beharko dituzte, sortutakoa haien egunerokotasunean erabiltzeko. Gainera, ikastaroan zehar garatuko diren jarduerei esker konpetentzia digitala nola landu, bultzatu eta ebaluatzen ikasiko dugu.
Kurtsoan zehar baliabide anitzak erabiliko dira, irakurgaiak eta audiobisualetaz gain, erabiltiko diren IKT tresnak doakoak dira eta sortzen diren produktuak irakasleenak eta bere eskoletan jakintza eta ezagutza zabaltzeko baliogarriak.
Ikastaroan zehar erabiltzen diren material asko zabalik mantenduko dira (bideotutorialak besteak beste) partehartzaileak behar duten beste aldiz ikus ahal izateko. Hala ere, gauzatzen diren webinar-ak grabatuta geldituko dira norberak nahi dituen momentuan ber-ikusteko.
IKT-ak medio izatea dute helburu, gardenak bihurtuz eta gaitasun funtsarako bidea bermatuz.