Bigarren Hezkuntzan ahozko hizkuntzaren alderdi ludikoa landu aplikazio digitalen bidez. (121)
Fase | Horas | Modalidad | Inicio | Final | Horario | Días semana |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | H - On-Line | 03/10/2022 | 31/10/2022 | ||
2 | 5 | G - Elaboración de un informe y/o memoria | 26/10/2022 | 28/10/2022 |
Ahozko hizkuntza berebizikoa da hizkuntza barneratzeko, bai eta gaitasun sozialak garatzeko ere. Izan ere, gizaki interdependenteak garen hainean, pertsona arteko komunikazioa lantzea garrantzitsua da, eguneroko egoerei erantzuteko ezinbesteko tresna. Alta, hizkuntza irakasteko eta ikasteko teknika berritzaileen premia gero eta nabarmenagoa da, eta bide horretan aplikazio eta baliabide digitalak aintzat hartu eta horien bitartez konpetentzia linguistikoak eskuratzea dagokigu, egungo errealitatearen parametroetan hazi eta hezi nahi badugu.
Zentzu horretan, ikastaro honetan ahozko hizkuntza lantzeko tresna digitalak ezagutarazi eta horiekin trebatzeko oinarriak jarriko dira, irakasleek aurrera begira ikas-irakaskuntza prozesuetan baliatu ditzaten. IKTekin ez ezik, modu ludikoan egiteko parada ere eskainiko du ikastaroak, gerora norbere ikastetxean prozedura ludiko horiek praktikan jartzeko helburuarekin.
- Comunicación lingüística y literaria
- Comunicación verbal, no verbal y digital
- Competente para enseñar procedimientos y actitudes relacionados con las competencias transversales y disciplinares
- Competente para utilizar e integrar las TIC en el currículo
- Está enfocado al logro del alumnado
- Profesorado Educación Secundaria
- Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 1º y 2º Inglés
- Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 1º y 2º Lengua y Lit. Castellana
- Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 1º y 2º Lengua y Lit. Vasca
- Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 1º y 2º Tecnología
- Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 3º y 4º y Bachillerato Diversificación Curricular Científico-Tecnológica
- Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 3º y 4º y Bachillerato Diversificación Curricular Sociolinguística
- Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 3º y 4º y Bachillerato Euskara
- Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 3º y 4º y Bachillerato Inglés
- Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 3º y 4º y Bachillerato Lengua Castellana
- Nola izan booktuberra.
- Booktuber saioak egiteko tresna digitalak.
- Booktrailerra: zer da eta motak.
- Booktrailer bat modu egokian egiteko kontuan hartu beharreko atalak eta ezaugarriak.
- Booktrailerrak egiteko tresna digitalak.
- Nola egin booktrailer bat.
- Bideo bikoizketak egiteko aplikazioak.
- Nola egin bideo bikoizketak.
Ikastaroa on-line irakaskuntzan oinarrituko da eta, horretarako, Moodle irakaskuntza-plataforma batean oinarrituta dagoen UEUren ikasgela birtuala erabiliko da. Ikastaroa parte-hartzailea eta praktikan oinarritutakoa izango da,
1. Astea
- Ahozko hizkuntzaren alderdi ludikoa: aukdera eta gakoak
- Nola izan booktuberra
- Booktuber saioak egiteko tresna digitalak
- Booktuberrak gara: saio bat egin eta ikaskideekin partekatu
2. Astea
- Booktrailerra: zer da eta motak
- Booktrailer bat modu egokian egiteko kontuan hartu beharreko atalak eta ezaugarriak
- Booktrailerrak egiteko tresna digitalak
3. gaia:
- Bideo bikoizketak egiteko aplikazioak
- Nola egin bideo bikoizketak: kontuan hartu beharreko elementuak
4. gaia:
- Proiektua: ikasitakoak praktikan jartzen.
Ikasleen ebaluazioa jarraia izango da, ikasle bakoitzaren benetako garapena baloratu ahal izateko.
Ikastaroa gainditu ahal izateko, bi baldintza bete beharko dira:
- Nota orokorraren %60a lortu beharko da.
- Proiektua entregatu eta gainditu beharko da.
- Moodle plataforma erabililko da

