Bigarren Hezkuntzan ahozko hizkuntzaren alderdi ludikoa landu aplikazio digitalen bidez. (121)

20/05/2022 al 04/06/2022
03/10/2022 al 31/10/2022
30
Euskera
-
Fase Horas Modalidad Inicio Final Horario Días semana
1 25 H - On-Line 03/10/2022 31/10/2022
2 5 G - Elaboración de un informe y/o memoria 26/10/2022 28/10/2022
UDAKO EUSKAL UNIBERTSITATEA (UEU)
Maialen Urbieta Agirrezabalaga; Mikel Goicoechea Gazagaecheberria
Finalizado
30
On-line

Ahozko hizkuntza berebizikoa da hizkuntza barneratzeko, bai eta gaitasun sozialak garatzeko ere. Izan ere, gizaki interdependenteak garen hainean, pertsona arteko komunikazioa lantzea garrantzitsua da, eguneroko egoerei erantzuteko ezinbesteko tresna. Alta, hizkuntza irakasteko eta ikasteko teknika berritzaileen premia gero eta nabarmenagoa da, eta bide horretan aplikazio eta baliabide digitalak aintzat hartu eta horien bitartez konpetentzia linguistikoak eskuratzea dagokigu, egungo errealitatearen parametroetan hazi eta hezi nahi badugu.

Zentzu horretan, ikastaro honetan ahozko hizkuntza lantzeko tresna digitalak ezagutarazi eta horiekin trebatzeko oinarriak jarriko dira, irakasleek aurrera begira ikas-irakaskuntza prozesuetan baliatu ditzaten. IKTekin ez ezik, modu ludikoan egiteko parada ere eskainiko du ikastaroak, gerora norbere ikastetxean prozedura ludiko horiek praktikan jartzeko helburuarekin.

Competencias
Competencias del alumnado
  • Comunicación lingüística y literaria
  • Comunicación verbal, no verbal y digital
Competencias del docente
  • Competente para enseñar procedimientos y actitudes relacionados con las competencias transversales y disciplinares
  • Competente para utilizar e integrar las TIC en el currículo
  • Está enfocado al logro del alumnado
Requisitos
Requisitos
  • Profesorado Educación Secundaria
Colectivo preferente
  • Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 1º y 2º Inglés
  • Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 1º y 2º Lengua y Lit. Castellana
  • Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 1º y 2º Lengua y Lit. Vasca
  • Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 1º y 2º Tecnología
  • Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 3º y 4º y Bachillerato Diversificación Curricular Científico-Tecnológica
  • Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 3º y 4º y Bachillerato Diversificación Curricular Sociolinguística
  • Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 3º y 4º y Bachillerato Euskara
  • Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 3º y 4º y Bachillerato Inglés
  • Profesorado Educación Secundaria Obligatoria 3º y 4º y Bachillerato Lengua Castellana
Requisitos de titulación: No hay requisitos
Requisitos de titulación excluyente No hay requisitos
Programa del curso
Objetivos
Ahozko hizkuntzaren alderdi ludikoa ezagutzea; Ahozko hizkuntzaren alderdi ludikoa lantzeko baliabide eta aplikazio digitalak ezagutu eta horietan trebatzea; Ahozkoa ardatz duten askotariko praktikak burutzea; Bigarren Hezkuntzako ikasleen artean irakurzaletasuna bultzatzea; Literaturarekiko interesa piztea, modu ludiko eta digitalean, eta horiek zabalpenerako baliabideak sortzea; IKTak curriculumean era didaktikoan integratzeko tresnak eskuratzea; Euskarazko booktuber komunitatea handitzea eta euskarazko booktrailer produkzioa areagotzea.
Contenido del curso
  • Nola izan booktuberra.
  • Booktuber saioak egiteko tresna digitalak.
  • Booktrailerra: zer da eta motak.
  • Booktrailer bat modu egokian egiteko kontuan hartu beharreko atalak eta ezaugarriak.
  • Booktrailerrak egiteko tresna digitalak.
  • Nola egin booktrailer bat.
  • Bideo bikoizketak egiteko aplikazioak.
  • Nola egin bideo bikoizketak.
Metodología

Ikastaroa on-line irakaskuntzan oinarrituko da eta, horretarako, Moodle irakaskuntza-plataforma batean oinarrituta dagoen UEUren ikasgela birtuala erabiliko da. Ikastaroa parte-hartzailea eta praktikan oinarritutakoa izango da,

1. Astea

  • Ahozko hizkuntzaren alderdi ludikoa: aukdera eta gakoak
  • Nola izan booktuberra
  • Booktuber saioak egiteko tresna digitalak
  • Booktuberrak gara: saio bat egin eta ikaskideekin partekatu

2. Astea

  • Booktrailerra: zer da eta motak
  • Booktrailer bat modu egokian egiteko kontuan hartu beharreko atalak eta ezaugarriak
  • Booktrailerrak egiteko tresna digitalak

3. gaia:

  • Bideo bikoizketak egiteko aplikazioak
  • Nola egin bideo bikoizketak: kontuan hartu beharreko elementuak

4. gaia:

  • Proiektua: ikasitakoak praktikan jartzen.
Evaluación e impacto

Ikasleen ebaluazioa jarraia izango da, ikasle bakoitzaren benetako garapena baloratu ahal izateko.

Ikastaroa gainditu ahal izateko, bi baldintza bete beharko dira:

  1. Nota orokorraren %60a lortu beharko da.
  2. Proiektua entregatu eta gainditu beharko da.
Recursos

- Moodle plataforma erabililko da

Acciones formativas relacionadas
Inscripción: 20/03/2023 al 31/03/2023
Impartición: 02/05/2023 al 22/09/2023
Inscripción: 16/09/2022 al 30/09/2022
Impartición: 09/05/2023 al 20/06/2023
Inscripción: 20/03/2023 al 31/03/2023
Impartición: 02/05/2023 al 22/09/2023
Inscripción: 16/09/2022 al 30/09/2022
Impartición: 10/05/2023 al 21/06/2023