Baliabide manipulagarriak eta digitalak bikote bikaina HH eta LH-ko Matematikan (033)

2022/09/16 - 2022/09/30
2023/03/01 - 2023/04/28
30
Elebiduna
-
Fasea Ordu Modalitatea Hastapen Final Ordutegia Asteko egunak
1 25 H - On Line
2 5 G - Txostena eta/edo memoria egitea
ARANZADI ZIENTZIA ELKARTEA
Itsaso Aldalur Goicoechea
Tramitatzen
20
On-line

Matematika konpetentzia garatzeko bide eraginkor baten inguruan hausnartzea izango da ikastaroaren xede nagusia. Matematika konpetentzia garatzeko haur hezkuntzako bigarren etapan eskaini beharreko materialen inguruko hausketa bultzako da. Modu inklusibo batean nola kudeatu matematika konpetentziaren garapena? Haurraren garapena kontutan hartuta zein pauso emango ditugu eskaintzen dugun dinamikan?

Gaitasunak
Ikasleen gaitasunak
  • Ekimen eta izpiritu ekintzailea
  • Elkarrekin bizitzen ikastea
  • Gaitasun matematikoa
  • Gaitasun teknologikoa
  • Gaitasun zientifikoa
  • Hitzezko eta hitzik gabeko komunikazioa eta komunikazio digitala
  • Ikasten eta pentsatzeko ikastea
  • Izaten ikastea
Irakaslearen gaitasunak
  • Aditua gelan ikasteko egoerak proposatzeko, aplikatzeko eta ebaluatzeko
  • Aditua gelan ikasteko prozesuak ikertzeko, berritzeko, garatzeko eta ebaluatzeko, praktikari buruzko hausnarketatik
  • Aditua proposamen didaktikoak ikasleen premia eta aniztasunera doitzeko eta egokitzeko, ikuspegi inklusibotik
Baldintzak
Baldintzak
  • Irakasleak orokorrean
Lehentasunezko taldea
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (1. eta 2.) Matematika irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (1. eta 2.) Natura Zientziak irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (1. eta 2.) Teknologia irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Biologia eta Geologia irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Fisika eta Kimika irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Informatika irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Marrasketa irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Matematika irakasleak
  • H.H. Lehen Hezkuntza Matematika
  • H.H.Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza Zientifiko-Teknologiko irakasleak
Titulazio baldintzak: Ez dago baldintzarik
Titulazio baztertzailearen baldintzak Ez dago baldintzarik
Ikastaroaren egitaraua
Helburuak
Partaideen prestakuntza ikastaroaren arloan sustatzea. Matematika eta zientzia gainontzeko esparruekin kateatzea. Matematikaren irakaskuntzan ezagutza eta baliabide gehiago izatea.Ikastaroan sustatutako ezagutza eta baliabideak gelatan erabiltzeko praktika berritzaileak zabaltzea eta ikasleen aukerak areagotzea; Partaideen arteko lankidetza sustatzea, esperientziak partekatuz, sortutako baliabideekin eta bizi izandako egoerekin sinergiak bilatu. Ikasitakoa zabaltzeko grina sustatzea, elkar aberasterako izango delakoan, eta helburu horrekin komunikazio abilezia, teknika eta tresnak garatzea eta erabiltzea; Baliabide manipulagarriak eta digitalak HH eta LHko Matematikan berrikuntzarako pizgarriak eta gelen dinamiketarako aberasgarriak bezala agertzea.
Ikastaroaren edukia

1.Gaiarekin lotutako kontzeptuak eta prozedurak ezagutu.

2. Ikasitakoa gure testuingurura egokitu. Ikastaroak sustatzen dituen edukiak eta prozedurak erabili gelan berrikuntza sortuz eta ikasleak motibatuz. Ikastaroaren gai egokitu eta partekatu talde barruan eta gainontzeko kideekin.

3. Baliabide manipulagarriak eta digitalak HH eta LHko Matematikan berrikuntzarako pizgarriak izateko eta zabaltzeko dinamika, baliabidek, adibideak ikusi, egokitu eta sortu.

Metodologia

Ikastaroa gai desberdinetan antolatuko da eta horietako bakoitza sarrera teorikoeta garapen praktiko bat izango du. Sortutako baliabideak gelan probatuko dira eta taldean partekatu onurak eta gabeziak plazaratuz. Konklusioak taldean partekatu eta borobilduko dira eta arloko irakasle kideekin partekatuko dira. Lanak (aurkezpenak, bideoak…) talde barruan eta kanpoan zabalduko dira ikastaroaren #hastag edota #etiketa erabiliz. Lanak sare sozialetan zabalduko dira ikastaroaren #hastag edota #etiketa erabiliz. Ikasleek bai lehenengo saioan bai bukaerakoan parte hartu beharko dute, online, ikastaroaren egitasmoa,
moodlearen erabilera erabilera izango da oinarri eta beharrezkoa den babesa eskainiko da.

Ikastaroan zehar, ostiraletan (martxoak 3,17.31 eta Apirilak 14,28), ikastaroan parte hartuko dutenen ekoizpenak jasoko dira

Ebaluazioa eta eragina

Irakaslearen hausnarketa, praktiken berplanteaketa eta berriztapen ahalegintzea. Ikasitakoaren erabilera ikasleekin gauzatzea eta finkatzea.

Baliabideak

- Moodle plataforma erabiliko da.

Erlazionatutako prestakuntza ekintzak
Inskripzioa: 2022/09/16 - 2022/09/30
Inpartizioa: 2023/02/06 - 2023/04/04
Inskripzioa: 2022/05/20 - 2022/06/04
Inpartizioa: Zehaztu gabe
Inskripzioa: 2022/09/16 - 2022/09/30
Inpartizioa: 2023/03/01 - 2023/04/18