Fasea | Ordu | Modalitatea | Hastapen | Final | Ordutegia | Asteko egunak |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | H - On Line | 2022/06/15 | 2022/06/15 | 16:00-18:00 | Az |
2 | 1 | H - On Line | 2022/06/22 | 2022/06/22 | 16:00-17:30 | Az |
3 | 2 | H - On Line | 2022/06/29 | 2022/06/29 | 16:00-17:30 | Az |
4 | 5 | D - Presentziala eskola-ordutegitik kanpo | 2022/07/06 | 2022/07/06 | 09:00-14:00 | Az |
5 | 5 | D - Presentziala eskola-ordutegitik kanpo | 2022/07/07 | 2022/07/07 | 09:00-14:00 | Og |

Etorkizuneko Gela proiektuaren proposamena da ikaskuntzarako espazio malguak, teknologiaren erabilera esanguratsuarekin batera, ikaste prozesuak metodologia aktiboak erabiliz hobetzeko aukera eskaintzea. Uda Ikastaro honek proiektuaren nondik norakoak ezagutzeko aukera eskaintzeaz gain, eraldaketa prozesua hasita duten ikastetxeen adibideak modu praktikoan ezagutzea ahalbideratzea du.
- Ikasten eta pentsatzeko ikastea
- Aditua gelan ikasteko egoerak proposatzeko, aplikatzeko eta ebaluatzeko
- Irakasleak orokorrean
ON LINE
Ekainak 15 - 16:00-18:00
Ikastaroaren Aurkezpena.
El proyecto Futur Classroom y el Aula del futuro. Kit de herramientas
José Luis Fernández (INTEF) Responsable proyecto AdF, Etorkizunerako Gela Euskadin.
H1: Identificar las partes interesadas y las tendencias.
Arrate Ugalde. Embajadora AdF.
Ekainak 22 - 16:00-17:30
H2: Diseñar el AdF. Los Espacios Creativos en Canarias
Nayra Hernández. Responsable área de tecnología educativa. Consejería Canarias/ Embajadora AdF.
Ekainak 29 - 16:00-17:30
H3: Crear un escenario del AdF. El Aula del futuro en Extremadura
Francisco Javier Masero Tecnologías de la educación Extremadura/ Embajador AdF.
AURREZ AURRE
Uztailak 6
09:00-09:30 Hasiera.
09.30-10.00 Online entzundakoaren kontrastea.
10:00-11:30 Tailerra: 1.txanda (Txanda bakoitzean 30´azalpena-60´tailerra)
Colabora, pregunta, debate
Miren Karmele Blanco Etxeberria / Tutora / Orokieta H.E.
Escucha, informa, comparte, muestra
Maider Cachon Arruti / STEAM arduraduna / Orokieta H.E.
Planifica, diseña, inventa
Arantzazu Fdez. De Arroiabe Idigoras / Proiektuetako koordinatzailea / Orokieta H.E.
11:30-12:00 Atsedenaldia.
12:00-13:30 Tailerra: 2.txanda (Txanda bakoitzean 30´azalpena-60´tailerra)
Colabora, pregunta, debate
Miren Karmele Blanco Etxeberria / Tutora / Orokieta H.E.
Escucha, informa, comparte, muestra
Maider Cachon Arruti / STEAM arduraduna / Orokieta H.E.
Planifica, diseña, inventa
Arantzazu Fdez. De Arroiabe Idigoras / Proiektuetako koordinatzailea / Orokieta H.E.
13:30-14:00 Laburpena eta itxiera.
Uztailak 7
09:00-09:15 Hasiera.
09.15-10.00 Aurreko egunean egindako kontrastea.
10:00-11:30 Tailerra: 3.txanda (Txanda bakoitzean 30´azalpena-60´tailerra)
Edita, manipula, imagina
Lucía Álvarez García / Asesora Técnico Docente / CPR Oviedo (Centro de Profesorado y Recursos de Oviedo)
Averigua, analiza, cuestiona, examina
Alberto Alameda Villarrubia / Maestro, tutor 5º Educación Primaria. / CEIPAlcalde de Móstoles Madrid
Indaga, busca, descubre
Javier Monteagudo Galisteo / Docente / CEIP Manuel Bartolomé Cossío
11:30-12:00 Atsedenaldia.
12:00-13:30 Tailerra: 4.txanda (Txanda bakoitzean 30´azalpena-60´tailerra)
Edita, manipula, imagina
Lucía Álvarez García / Asesora Técnico Docente / CPR Oviedo (Centro de Profesorado y Recursos de Oviedo)
Averigua, analiza, cuestiona, examina
Alberto Alameda Villarrubia / Maestro, tutor 5º Educación Primaria. / CEIPAlcalde de Móstoles Madrid
Indaga, busca, descubre
Javier Monteagudo Galisteo / Docente / CEIP Manuel Bartolomé Cossío
13:30-14:00 Amaiera, hizlarien laburpena eta ikastaroaren ebaluazioa.
Metodología oso praktikoa izango da, azalpen teorikoak eta jarduera praktikoak uztartuz, bertaratzen diren guztien parte-hartzea sustatuz. Ikastaroa bi zati izango ditu, lehenengoa on line eta bigarrena aurrez aurre. Partehartzaile bakoitzak 4 tailer egingo ditu.
-
-

