Etorkizunerako Gela- SormenGLab (245)

2022/05/20 - 2022/06/04
2022/06/15 - 2022/07/07
15
Elebiduna
Uztailaren 6a eta 7a, Orokieta Herri Eskola, Araba kalea 56, Zarautz.
Fasea Ordu Modalitatea Hastapen Final Ordutegia Asteko egunak
1 2 H - On Line 2022/06/15 2022/06/15 16:00-18:00 Az
2 1 H - On Line 2022/06/22 2022/06/22 16:00-17:30 Az
3 2 H - On Line 2022/06/29 2022/06/29 16:00-17:30 Az
4 5 D - Presentziala eskola-ordutegitik kanpo 2022/07/06 2022/07/06 09:00-14:00 Az
5 5 D - Presentziala eskola-ordutegitik kanpo 2022/07/07 2022/07/07 09:00-14:00 Og
FUNDACION CURSOS DE VERANO DE LA UPV/EHU
Garbiñe Larralde Urquijo
Bukatuta
30
Mistoa

Etorkizuneko Gela proiektuaren proposamena da ikaskuntzarako espazio malguak, teknologiaren erabilera esanguratsuarekin batera, ikaste prozesuak metodologia aktiboak erabiliz hobetzeko aukera eskaintzea. Uda Ikastaro honek proiektuaren nondik norakoak ezagutzeko aukera eskaintzeaz gain, eraldaketa prozesua hasita duten ikastetxeen adibideak modu praktikoan ezagutzea ahalbideratzea du.

Gaitasunak
Ikasleen gaitasunak
  • Ikasten eta pentsatzeko ikastea
Irakaslearen gaitasunak
  • Aditua gelan ikasteko egoerak proposatzeko, aplikatzeko eta ebaluatzeko
Baldintzak
Baldintzak
  • Irakasleak orokorrean
Titulazio baldintzak: Ez dago baldintzarik
Titulazio baztertzailearen baldintzak Ez dago baldintzarik
Ikastaroaren egitaraua
Helburuak
Eskolen digitalizaziorak Etorkizuneko Gela proiektuak eskaintzen duen eredua ezagutzea; Proiektu honen arabera, digitalizazioak metodologia aktiboei egiten dien ekarpena ditzakeen aldaketak ezagutzea; Tresna digitalak eta espazion antolaketa malguak ikaste prozesua aktiboak garatzeko eskaintzen dituen aukerak ezagutzea; Etorkizuneko Gela bakoitzaren eskolan errealitate bihurtzeko tresna sortara gerturatzea.
Ikastaroaren edukia

ON LINE

Ekainak 15 - 16:00-18:00 

Ikastaroaren Aurkezpena.

El proyecto Futur Classroom y el Aula del futuro. Kit de herramientas

José Luis Fernández (INTEF) Responsable proyecto AdF, Etorkizunerako Gela Euskadin.

H1: Identificar las partes interesadas y las tendencias.

Arrate Ugalde. Embajadora AdF.

Ekainak 22 - 16:00-17:30 

H2: Diseñar el AdF. Los Espacios Creativos en Canarias

Nayra Hernández. Responsable área de tecnología educativa. Consejería Canarias/ Embajadora AdF.

Ekainak 29 - 16:00-17:30 

H3: Crear un escenario del AdF. El Aula del futuro en Extremadura

Francisco Javier Masero Tecnologías de la educación Extremadura/ Embajador AdF.

AURREZ AURRE

Uztailak 6

09:00-09:30  Hasiera.

09.30-10.00  Online entzundakoaren kontrastea.

10:00-11:30  Tailerra: 1.txanda (Txanda bakoitzean 30´azalpena-60´tailerra)
                     Colabora, pregunta, debate
                     Miren Karmele Blanco Etxeberria / Tutora / Orokieta H.E.
                     Escucha, informa, comparte, muestra
                     Maider Cachon Arruti / STEAM arduraduna / Orokieta H.E.
                     Planifica, diseña, inventa
                     Arantzazu Fdez. De Arroiabe Idigoras / Proiektuetako koordinatzailea / Orokieta H.E.

11:30-12:00  Atsedenaldia.

12:00-13:30  Tailerra: 2.txanda (Txanda bakoitzean 30´azalpena-60´tailerra)
                     Colabora, pregunta, debate
                     Miren Karmele Blanco Etxeberria / Tutora / Orokieta H.E.
                     Escucha, informa, comparte, muestra
                     Maider Cachon Arruti / STEAM arduraduna / Orokieta H.E.
                     Planifica, diseña, inventa
                     Arantzazu Fdez. De Arroiabe Idigoras / Proiektuetako koordinatzailea / Orokieta H.E.

13:30-14:00  Laburpena eta itxiera.

Uztailak 7

09:00-09:15  Hasiera.

09.15-10.00  Aurreko egunean egindako kontrastea.

10:00-11:30  Tailerra: 3.txanda (Txanda bakoitzean 30´azalpena-60´tailerra)
                      Edita, manipula, imagina
                      Lucía Álvarez García / Asesora Técnico Docente / CPR Oviedo (Centro de Profesorado y Recursos de Oviedo)
                      Averigua, analiza, cuestiona, examina
                      Alberto Alameda Villarrubia / Maestro, tutor 5º Educación Primaria. / CEIPAlcalde de Móstoles Madrid
                      Indaga, busca, descubre
                      Javier Monteagudo Galisteo / Docente / CEIP Manuel Bartolomé Cossío

11:30-12:00   Atsedenaldia.

12:00-13:30  Tailerra: 4.txanda (Txanda bakoitzean 30´azalpena-60´tailerra)
                      Edita, manipula, imagina
                      Lucía Álvarez García / Asesora Técnico Docente / CPR Oviedo (Centro de Profesorado y Recursos de Oviedo)
                      Averigua, analiza, cuestiona, examina
                      Alberto Alameda Villarrubia / Maestro, tutor 5º Educación Primaria. / CEIPAlcalde de Móstoles Madrid
                      Indaga, busca, descubre
                      Javier Monteagudo Galisteo / Docente / CEIP Manuel Bartolomé Cossío

13:30-14:00  Amaiera, hizlarien laburpena eta ikastaroaren ebaluazioa.

Metodologia

Metodología oso praktikoa izango da, azalpen teorikoak eta jarduera praktikoak uztartuz, bertaratzen diren guztien parte-hartzea sustatuz. Ikastaroa bi zati izango ditu, lehenengoa on line eta bigarrena aurrez aurre. Partehartzaile bakoitzak 4 tailer egingo ditu.

Ebaluazioa eta eragina

-

Baliabideak

-

Erlazionatutako prestakuntza ekintzak