Eskolan euskara ardatz: ertzak aztertzen (246)

2022/05/20 - 2022/06/04
2022/07/05 - 2022/07/07
15
Euskara
Elbira Zipitria zentroa, Ondarreta pasalekua 18, Donostia.
Fasea Ordu Modalitatea Hastapen Final Ordutegia Asteko egunak
1 15 D - Presentziala eskola-ordutegitik kanpo 2022/07/05 2022/07/07 09:00-14:00 As-Az-Og
FUNDACION CURSOS DE VERANO DE LA UPV/EHU
Iñaki Biain Salaberria
Bukatuta
20
Aurrez aurrekoa

Udako ikastaro honetan alderdi didaktikoen eta metodologikoen garrantzia aztertuko dugu murgiltze- eta mantentze-prozesuak arrakastatsu izateko (Ahozko interakzioa oinarri, ahozko gaitasuna xede; Jakintza-arlo eta une guztietan euskarazko komunikazio-gaitasuna ere ikasgai). Horrez gain, gaitasuna eta erabilera helburu, antolaera eraginkorrenaren bila (Erabileraren beharra: hizkuntzak erabiltzeko irizpideak eskola zein gela barneko dinamiketan eta harremanetan; Ikasleak eta irakasleak antolatzeko irizpideak: ikas-taldeak, azpitaldeak, irakasleen elkarlana, irakasleen lantaldeak...)

Gaitasunak
Ikasleen gaitasunak
  • Ikasten eta pentsatzeko ikastea
Irakaslearen gaitasunak
  • Aditua lana EAEko hizkuntza ofizialetan, eta, hala behar izanez gero, atzerriko hizkuntzan garatzeko
Baldintzak
Baldintzak
  • Irakasleak orokorrean
Titulazio baldintzak: Ez dago baldintzarik
Titulazio baztertzailearen baldintzak Ez dago baldintzarik
Ikastaroaren egitaraua
Helburuak
Gaur egun gure eskoletan murgiltze eta mantentze prozesuen garapen egokiari begira aurrean ditugun korapilo eta ertz esanguratsuenak aztertzea; Ikasleen euskarazko komunikazio-gaitasuna eta erabilera hobetzeko, Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxeetan, kontuan eduki beharreko metodologia eta antolakuntzaalderdiez gogoeta egitea.
Ikastaroaren edukia

Uztailak 5

09:00 - 09:05 Jardueraren aurkezpena, Iñaki Biain Salaberria, HN aholkularia Irungo Berritzegunean.
09:05 - 09:30 Alderdi didaktikoen eta metodologikoen garrantzia murgiltze eta mantentze prozesuak arrakastatsu izateko. Josune Zabala Alberdi, Hizkuntza Ikerketa eta Koordinaziorako Zuzendaria, Kultura eta Hizkuntza Politika Saila.
09:30 - 11:30 Mahai ingurua: Ahozko interakzioa oinarri, ahozko gaitasuna xede.
                       Karmele Perez Lizarralde, Irakasle eta ikerlaria Mondragon Unibertsitatea.
                       Maider Huarte Abasolo, Irakasle eta ikerlaria EHU.
                       Mikel Fernandez Sanchez, Irakaslea Lantziego ikastola HLHI.
                       Ana Isabel Elizondo Ainciburu, Irakaslea Luzaide ikastetxea

11:30 - 12:00 Atsedenaldia
12:00 - 14:00 Mahai ingurua: Jakintza-arlo eta une guztietan euskarazko komunikaziogaitasuna ere ikasgai.
                       Itziar Elorza Alday, Irakasle eta ikerlaria EHU.
                       Eneritz Garro Larrañaga,Irakasle eta ikerlaria Mondragon Unibertsitatea.
                       Nagore Murua Uria, Irakaslea Bergarako Maria Lagundia Ikastetxea.
                       Iñaki Mundiñano Jartzeko, Irakaslea Altsadu BHI.

Uztailak 6

09:00 - 09:30 Gaitasuna eta erabilera helburu, antolaera eraginkorrenaren bila. Joseba Ibarretxe Fernandez De Larrinoa, HN koordinatzailea Berritzegune Nagusia. 
09:30 - 11:30 Mahai ingurua: Erabileraren beharra: hizkuntzak erabiltzeko irizpideak eskola zein gela barneko dinamiketan eta harremanetan.
                       Eider Saragueta Garrido, Irakasle eta ikerlaria EHU.
                       Beñat Garaio Mendizabal, Aholkulari eta Ikerlaria Soziolinguistika Klusterra.
                       Yolanda Olasagarre Mendinueta, Aholkularia eta irakasleen prestatzailea EIBZ.
                       Ana Erasun Egiaztatzeko, Irakaslea Txingudi ikastola HLHI.

11:30 - 12:00 Atsedenaldia.
12:00 - 14:00 Mahai ingurua: Ikasleak eta irakasleak antolatzeko irizpideak: ikas-taldeak, azpitaldeak, irakasleen elkarlana, irakasleen lantaldeak...
                       Mitxel Elortza Exea, Irakasle eta gurasoa Arnas Dezagun taldea.
                       Iñaki Biain Salaberria, HN aholkularia Irungo Berritzegunea.
                       Amelia Barquín López, Irakasle eta ikerlaria Mondragon Unibertsitatea.
                       Edurne Apalauza Ollo, / Irakaslea / San Fermin ikastola.

Uztailak 7

09:00 - 11:00 Gogoetan eta eztabaidan sakontzeko saioa, lehen aztergaia: "Alderdi didaktikoen eta metodologikoen garrantzia murgiltze eta mantentze-prozesuak arrakastatsu izateko". Talde txikietako dinamikak eta bateratze-saioa.
                      Karmele Perez Lizarralde, Irakasle eta ikerlaria Mondragon Unibertsitatea.
                      Maider Huarte Abasolo / Irakasle eta ikerlaria EHU.
                      Mikel Fernandez Sanchez, Irakaslea Lantziego ikastola HLHI.
                      Eneritz Garro Larrañaga / Irakasle eta ikerlaria Mondragon Unibertsitatea.
                      Nagore Murua Uria, Irakaslea Bergarako Maria Lagundia Ikastetxea.

11:00 - 11:30 Atsedenaldia.
11:30 - 13:30 Gogoetan eta eztabaidan sakontzeko saioa, bigarren aztergaia: “Gaitasuna eta erabilera helburu, antolaera eraginkorrenaren bila”. Talde txikietako dinamikak eta bateratze-saioa.
                      Eider Saragueta Garrido, Irakasle eta ikerlaria EHU.
                      Beñat Garaio Mendizabal, Aholkulari eta Ikerlaria Soziolinguistika Klusterra.
                      Mitxel Elortza Exea, Irakasle eta gurasoa Arnas Dezagun taldea.
                      Yolanda Olasagarre Mendinueta, Aholkularia eta irakasleen prestatzailea EIBZ.
                       Iñaki Biain Salaberria, HN aholkularia Irungo Berritzegunea.

13:30 - 14:00 Antolaketa alderdiak, alderdi didaktikoak bermatze aldera Sakontzen, eztabaidatzen: elkar-jartze saioa

Metodologia

Metodología oso praktikoa izango da, azalpen teorikoak eta jarduera praktikoak uztartuz, bertaratzen diren guztien parte-hartzea sustatuz.

Ebaluazioa eta eragina

-

Baliabideak

-

Erlazionatutako prestakuntza ekintzak