Baliabide manipulagarriak eta digitalak bikote bikaina HH eta LH-ko Matematikan (033)
Fasea | Ordu | Modalitatea | Hastapen | Final | Ordutegia | Asteko egunak |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | H - On Line | 2024/03/01 | 2024/04/29 | ||
2 | 5 | G - Txostena eta/edo memoria egitea |

Matematika konpetentzia garatzeko bide eraginkor baten inguruan hausnartzea izango da ikastaroaren xede nagusia. Matematika konpetentzia garatzeko haur hezkuntzako bigarren etapan eskaini beharreko materialen inguruko hausketa bultzako da. Modu inklusibo batean nola kudeatu matematika konpetentziaren garapena? Haurraren garapena kontutan hartuta zein pauso emango ditugu eskaintzen dugun dinamikan?
- Ekimen eta izpiritu ekintzailea
- Elkarrekin bizitzen ikastea
- Gaitasun matematikoa
- Gaitasun teknologikoa
- Gaitasun zientifikoa
- Hitzezko eta hitzik gabeko komunikazioa eta komunikazio digitala
- Ikasten eta pentsatzeko ikastea
- Izaten ikastea
- Aditua gelan ikasteko egoerak proposatzeko, aplikatzeko eta ebaluatzeko
- Aditua gelan ikasteko prozesuak ikertzeko, berritzeko, garatzeko eta ebaluatzeko, praktikari buruzko hausnarketatik
- Aditua proposamen didaktikoak ikasleen premia eta aniztasunera doitzeko eta egokitzeko, ikuspegi inklusibotik
- Irakasleak orokorrean
- Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (1. eta 2.) Matematika irakasleak
- Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (1. eta 2.) Natura Zientziak irakasleak
- Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (1. eta 2.) Teknologia irakasleak
- Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Biologia eta Geologia irakasleak
- Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Fisika eta Kimika irakasleak
- Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Informatika irakasleak
- Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Marrasketa irakasleak
- Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Matematika irakasleak
- H.H. Lehen Hezkuntza Matematika
- H.H.Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza Zientifiko-Teknologiko irakasleak
Gaiarekin lotutako kontzeptuak eta prozedurak ezagutu.
Ikasitakoa gure testuingurura egokitu. Ikastaroak sustatzen dituen edukiak eta prozedurak erabili gelan berrikuntza sortuz eta ikasleak motibatuz. Ikastaroaren gai egokitu eta partekatu talde barruan eta gainontzeko kideekin.
Baliabide manipulagarriak eta digitalak HH eta LHko Matematikan berrikuntzarako pizgarriak izateko eta zabaltzeko dinamika, baliabidek, adibideak ikusi, egokitu eta sortu.
Ikastaroa gai desberdinetan antolatuko da eta horietako bakoitza sarrera teorikoeta garapen praktiko bat izango du. Sortutako baliabideak gelan probatuko dira eta taldean partekatu onurak eta gabeziak plazaratuz. Konklusioak taldean partekatu eta borobilduko dira eta arloko irakasle kideekin partekatuko dira. Lanak (aurkezpenak, bideoak…) talde barruan eta kanpoan zabalduko dira ikastaroaren #hastag edota #etiketa erabiliz. Lanak sare sozialetan zabalduko dira ikastaroaren #hastag edota #etiketa erabiliz. Ikasleek bai lehenengo saioan bai bukaerakoan parte hartu beharko dute, online, ikastaroaren egitasmoa, moodlearen erabilera erabilera izango da oinarri eta beharrezkoa den babesa eskainiko da.
Irakaslearen hausnarketa, praktiken berplanteaketa eta berriztapen ahalegintzea. Ikasitakoaren erabilera ikasleekin gauzatzea eta finkatzea.
Moodle plataforma erabiliko da.