Office 365: ikas-irakasteko ingurune birtuala (209)
Fasea | Ordu | Modalitatea | Hastapen | Final | Ordutegia | Asteko egunak |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 23 | H - On Line | 2023/09/07 | 2023/09/29 | ||
2 | 4 | H - On Line | 17:30-18:30 | As | ||
3 | 3 | G - Txostena eta/edo memoria egitea |

Ikastarorako Office 365 ingurunea bera erabiliko da. Ikasleek bertan beraien ingurune propioa sortu eta kudeatu beharko dute.
Ikastaroan zehar proposatuko diren ariketa praktikoen bidez, ikasle bakoitzak bere gelarako erabilgarria izango den ikasketa ingurunea diseinatu eta eraiki joango da O365 ingurunea erabiliz. Talde lana sustatu egingo da Office 365 eskaintzen dituen komunikazio tresnen bidez, egoera errealak planteatuz.
Ikastaroa ikasteko metodologia aktibo gamifikatuen bidez garatuko da. Metodologia horiek ikaslearengan eta ikastean zentratuko dira, benetako eszenatokietatik abiatuta. Ikasle bakoitzak lan-arlo bat izango du proiektu bat modu gidatu eta progresiboan garatzeko, eta, horretarako, beharrezkoa izango da ikaskideen laguntza eta lankidetza izatea.
- Hitzezko eta hitzik gabeko komunikazioa eta komunikazio digitala
- Aditua IKTak erabiltzeko eta curriculumean integratzeko
- Irakasleak orokorrean
Jardunaldi sinkronoa: aurkezpena
1. Modulua. Sarrera.
Helburua: gure metodologiak aztertzea eta ingurune birtualera eraldatzea
- Ikaskuntzako ingurune birtualak.
- Metodologiak eta joerak ikasteko ingurune birtualetan.
+ Bended Learning.
+ Flipped classroom.
+ Gamifikazioa.
+ Lankidetza-lana eta ABP.
+ DUA.
- Gaitasun digitalak eta haien ikaskuntza.
2. Modulua: lantalde birtual bat sortzea.
- Teams; elkarrizketak, edukia eta aplikazio zentralizatuak.
- Lan-dinamika eta dinamizazioa.
3. Modulua. Edukiak sortzea eta kudeatzea.
- Dokumentu mota desberdinak partekatzea.
- One Note, Sway, Office Mix Word, Excel eta PowerPointen erabilerak hodeian eta idazmahaian.
- Antolatu eta partekatu OneDrive-rekin.
- Officeko trikimailuak eta lasterbideak produktibitatea hobetzeko.
4. Modulua. Espazio komunak kudeatzea eta administratzea.
- Share Point; ikasgaiaren arabera blogak/guneak sortu eta administratzen ditu, itxura aldatzen du, gunea konfiguratzen du (baimenak, erabiltzaileak).
- Classroom: ikasleekiko elkarreragina; eztabaidak, zereginak, kalifikazioak...
5. Modulua. Talde-lana.
- Yammer:
+ Sarrera.
+ Lehenengo urratsak.
+ Taldeekin lan egitea.
+ Berehalako mezuak.
+ Kanpoko taldeak.
- Ebaluazio-metodoak.
- Formak.
Jardunaldi sinkronoa: itxiera
Ikasturtean zehar egindako lana bateratuko dugu.
Ikastaroa ikasteko metodologia aktibo gamifikatuen bidez garatuko da. Metodologia horiek ikaslearengan eta ikastean zentratuko dira, benetako eszenatokietatik abiatuta. Ikasle bakoitzak lan-arlo bat izango du proiektu bat modu gidatu eta progresiboan garatzeko, eta, horretarako, beharrezkoa izango da ikaskideen laguntza eta lankidetza izatea. Proiektu honen eta bere faseen bitartez, parte-hartzaileek ikastaroan zehar ikusiko ditugun kontzeptu eta tresna guztiak praktikan jarriko dituzte. Garrantzi handia emango zaio elkarlaneko ikaskuntzari, taldeari esker ezagutza sendoagoak eraikitzen joateko, adimen kolektiboaren bidez.
Ikastaroak ikus-entzunezko edukia izango du, eta bideo elkarreragileak izango dira elementu nagusia, baina ez bakarra.
Ikasleen ikasteko moduak kontuan hartzen ditugu, eta, beraz, eduki asko, aldi berean, formatu desberdinetan emango dira; bideo interaktibo, eduki bera testu inprimagarrian eta mp3 eduki bera podcast moduan entzuteko, adibidez. Gida azkar eta infografikoak ere izango dituzte, tresnak errazago ulertzeko eta erabiltzeko.
Ikastaroko parte-hartzaileekiko komunikazioa hainbat fororen bidez egingo da nagusiki: iragarki-taula, foro teknikoa eta zalantza-foro espezifikoak. Gainera, arazoak konpontzeko eta talde-dinamikak egiteko zuzeneko webinarrak edo tutoretzak egingo dira, eta horiek grabatzeko aukera egongo da amaitu ondoren.
Ikastaroak material osagarriaren atal espezifiko bat izango du, ezagutzak zabaltzeko eta tresna erabilgarriak partekatzeko. Bestalde, ikastaroa amaitutakoan, eduki guztietarako sarbide iraunkorra emango zaie parte-hartzaileei.
Ikastaroaren hasieran aurkezpen-dinamika bat garatuko da, parte-hartzaileak, hasierako ezagutzak eta lan-arloak ezagutzeko aukera emango duena, ikasturtean zehar taldekatu ahal izateko eta adibideak egokitu eta baliabide osagarriak eta espezifikoak eskaintzeko. Parte-hartzaileak beren ikaskuntzan gidatuko dira hainbat atazen, talde-dinamikaren eta lan-orrien bidez, eta etengabe ebaluatuko dira, parte-hartzaileei feedback eta hobetzeko iradokizunak banan-banan eskainiz. Gainera, elkarlana eta talde-lana sustatuko dira, bai eta parekoen arteko ebaluazioa ere. Foroen bidez, komunikazio arina izango da parte-hartzaileekin, arazoak konpontzeko eta parte-hartzaile bakoitzaren garapenaren eta jardueraren jarraipena egiteko.
Ikastaroa amaitzean, parte-hartzaileek laneko ingurune birtual bat garatu beharko dute, Office 365-eko tresnak erabiliz, eta berariazko lan-tresna eta -prozesu batzuk metatuko dituzte, irakaskuntza-jardueran zuzenean aplikatu ahal izango dituztenak.
,