Hizkuntzaren nahasmendua (202)
Fasea | Ordu | Modalitatea | Hastapen | Final | Ordutegia | Asteko egunak |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 27 | H - On Line | 2023/10/02 | 2023/10/31 | 00:00-24:00 | Al-As-Az-Og-Or |
2 | 3 | G - Txostena eta/edo memoria egitea | 2023/10/25 | 2023/10/27 | 00:00-24:00 | Az-Og-Or |

Gaur egun, eskola inklusiboen alde goaz eta hortaz, ikasle guztiei erantzuteko konpromisoa dugu profesional bezala. Hezkuntza-sistemak aniztasunari erantzutea du helburu eta horrekin batera, hizkuntzaren nahasmendua duten ikasleei arreta ematea, besteak beste. Hizkuntzaren nahasmenduari buruzko ezagutza ezak ezaugarri hauek dituzten haurrei egunerokotasunean eskola erantzun aproposa ematea oztopatzen dute. Alde batetik, haur hauek identifikatzeko zailtasunak daude, eta euren ezaugarriak eta jokabideak gaizki interpretatzen dira. Ondorioz, eskaintzen zaien eskola erantzuna batzuetan ez da eraginkorra euren ikaskuntza prozesuetarako. Bestetik, identifikatuta dauden haurrekin lan egiteko metodoak eta teknikak zalantzan jartzen dira askotan, beti ez baitira eraginkorrak izaten. Hori dela eta, ikastaro honekin, hizkuntzaren nahasmendua duten ikasleen esparrua lantzea proposatzen da, haien premietarako egokiak eta eskola inklusiboarekin koherenteak izango diren proposamenak egiteko. Azken finean, ikasle guztiei kalitatezko hezkuntza jasotzeko eskubidea bermatzea da, zalantzarik gabe, irakasleentzako gai nagusia.
Laburbilduz, ikastaro honen bidez, kontzeptuak argituko dira (hizkuntzaren nahasmendua duten ikasleen ezaugarri komunak ezagutuko ditugu), identifikaziorako gakoak eskainiko dira (diagnostiko eta identifikaziorako tresnak zein orientabideak emango ditugu) eta eskola erantzun eraginkorrerako gakoak aztertu eta proposamen desberdinak eskainiko dira, didaktika desberdinak abiapuntu hartuta (metodologia berritzaileak).
- Ikasten eta pentsatzeko ikastea
- Aditua proposamen didaktikoak ikasleen premia eta aniztasunera doitzeko eta egokitzeko, ikuspegi inklusibotik
- Irakasleak orokorrean
- Bigarren Hezkuntzako irakasleak
- Derrigorrezko Bigarren (1 eta 2) Hezkuntza Entzumen eta Mintzamena
- Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza P. Terapeutikoak
- Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza eta Batxilergo Orientatzaileak
- Haur eta Lehen Hezkuntza Entzumen eta Mintzamenerako
- Haur eta Lehen Hezkuntza Kontsultoreak
- Haur eta Lehen Hezkuntza Pedagogia Terapeutikakoak
- Haur eta Lehen Hezkuntza irakasleak
- Logopedak
- Kontzeptuak: Hizkuntzaren nahasmendua.
- Hizkuntzaren nahasmendua duten ikasleen ezaugarriak (kognitiboak, emozionalak, sozialak).
- Hizkuntzaren nahasmendua duten ikasleen inguruko aurreiritziak eta mitoak.
- Hizkuntzaren nahasmendua duten ikasleen premiak.
- Ikasle horiek antzemateko (detekzioa) prozesua eta tresnak.
- Hizkuntzaren nahasmendua duten ikasleen beharrei erantzuteko ebaluazio psikopedagogikoaren prozesua ikastetxean.
- Eskola eta familiaren arteko elkarlana eta koordinazioa.
- Norbanako Jarduera Plan (NJP).
- Metodologia eta gelako praktika egokiak.
- Eskuhartzea: baliabideak, estrategiak, materialak eta eskuhartzeko proposamenak.
Ikastaroa on-line irakaskuntzan oinarrituko da eta, horretarako, Moodle irakaskuntza-plataforma batean oinarrituta dagoen UEUren ikasgela birtuala erabiliko da. Ikastaroa parte-hartzailea eta praktikan oinarritutakoa izango da,
1. astea: Lehenengo gaia landuko da. Guztira, 7,5 ordu.
2. astea: Bigarren gaia landuko da. Guztira, 7,5 ordu.
3. astea: Hirugarren gaia landuko da. Guztira,7,5 ordu.
4. astea: Laugarren gaia landuko da. Guztira, 7,5 ordu.
Ikasleen ebaluazioa jarraia izango da, ikasle bakoitzaren benetako garapena baloratu ahal izateko.
Ikastaroa gainditu ahal izateko, bi baldintza bete beharko dira:
1) Nota orokorraren %60a lortu beharko du ikasleak.
2) Proiektua entregatu eta gainditu beharko du.
- Moodle plataforma erabililko da

