Ikastetxe bateko komunikazioa plana (177)

2023/09/15 - 2023/09/29
2023/11/02 - 2023/12/15
30
Euskara
-
Fasea Ordu Modalitatea Hastapen Final Ordutegia Asteko egunak
1 27 H - On Line 2023/11/02 2023/11/15 0:00-24:00 Al-As-Az-Og-Or
2 3 G - Txostena eta/edo memoria egitea 2023/12/11 2023/12/14 00:00-24:00 Al-As-Az-Og
UDAKO EUSKAL UNIBERTSITATEA (UEU)
Eider Urcola Eceiza
Tramitatzen
25
On-line

Ikastaro honen xedea ikastetxe batentzat komunikazio-plan bat nola egin ikastea da. Horretarako, komunikazio arloko hainbat eduki barneratuko ditu ikasleak. Besteak beste, marka kontzeptua edota sare-sozialen garrantzia. Eduki horiek landu gabe ezingo baita komunikazio plan eraginkor bat egin. Horretaz gain, ikasleak komunikazio plan bat osatuko du ikastaroaren amaieran, eta horrekin batera memoria bat; ikastaroan landu den guztia bilduz. Ikastaroa parte hartzailea eta aktiboa izango da, ikaslearen hausnarketa gaitasuna baloratuz. Gainera, landuko diren adibideen bidez hainbat gai landuko dira: inklusioa, genero ikuspuntua edota komunitatearen garrantzia. Ikastetxeek edota irakasleek ikastaro hau eginez gero, komunikazioan beharrezko formakuntza jasoko dute sare-sozialetan eta sarean komunikazio plan digital bat osatzeko.

Gaitasunak
Ikasleen gaitasunak
  • Ikasten eta pentsatzeko ikastea
Irakaslearen gaitasunak
  • Aditua arazoak eta gatazkak ebazteko
Baldintzak
Baldintzak
  • Irakasleak orokorrean
Titulazio baldintzak: Ez dago baldintzarik
Titulazio baztertzailearen baldintzak Ez dago baldintzarik
Ikastaroaren egitaraua
Helburuak
Komunikazioaren eta komunikazio-plan baten garrantziaz ohartzea; Komunikazio plan eraginkor batek izan dezaken eraginaz hausnartzea: bizikidetzan, genero ikuspegian, integrazioan eta komunitatean; Komunikazio plan baten diseinurako gaitasunak eskuratzea; Ikus-entzunezko eta idatzizko komunikazioaren balioa: genero ikuspuntua, ekitatea, agenda 2030, integrazioa eta bizikidetza kontzeptuak landuz; Komunikazio plan bat diseinatzeko eta aurrera eramateko tresnak ezagutzea; Sarea eta sare-sozialen erabilera hobetzea ikasketa prozesuan; Hezkuntza garai eta konpetentzia ezberdinetara ekartzea sareko baliabideak.
Ikastaroaren edukia
  • Helburuak:

    1. Komunikazio plan eraginkor bat diseinatzea.

    1.1. Komunikazioaren eta komunikazio-plan baten garrantziaz ohartzea.

    1.1.1. Komunikazio plan eraginkor batek izan dezaken eraginaz hausnartzea: bizikidetzan, genero ikuspegian, integrazioan eta komunitatean.

     1.2. Komunikazio plan baten diseinurako gaitasunak eskuratzea.

    1.2.1. Ikus-entzunezko eta idatzizko komunikazioaren balioa: genero ikuspuntua, ekitatea, agenda 2030, integrazioa eta bizikidetza kontzeptuak landuz.

     1.3. Komunikazio plan bat diseinatzeko eta aurrera eramateko tresnak ezagutzea.

    2. Sarea eta sare-sozialen erabilera hobetzea ikasketa prozesuan.

     2.1. Sarean dauden baliabideak ezagutzea.

    2.1.1. Hezkuntza garai eta konpetentzia ezberdinetara ekartzea sareko baliabideak.

    Edukiak:

  • Oinarriko kontzeptuak: komunikazioa, igorlea, hartzailea, mezua, kanalak, publizitatea, sare-sozialak, marka, storytelling, masa komunikazioa …
  • Marka kontzeptuan sakondu: zer da, balioak, nola lantzen da eta adibideak ikusi zein bilatu.
  • Storytelling-kontzeptuan sakondu: zer da, balioak, nola lantzen da eta adibideak ikusi zein bilatu.
  • Zatzzakit (Beñat Iraola sortzailearekin elkarrizketa laburra proposatzen da, sorkuntza prozesua nola izan zen azaltzeko).
  • Norberaren/instituzioaren markaren inguruan hausnartu: zer nahi dugun, nola, zergatik …
  • Sarea, sare-sozialak, baliabideak eta kanalak: youtube, facebook, instagram, twitter, Flickr, newsletterrak, vimeo …
  • Edukien sorkuntza: marka, diseinua eta balioak.
  • Edukien sorkuntzarako tresnak: sare-sozialetan edukiak sortzeko baliabideak, ikus-entzunezkoak eta idatzikoak.
  • Egutegiak: planifikazio sistemak.
  • Social Baker
  • Buffer
  • Facebook creator studio
  • Sare sozial ezberdinak: facebook, instagram, twitter, flicker, youtube, vimeo …
  • Sareko bestelako edukiak hezkuntzara bideratuta.
  • Arlo-konpetentzia ezberdinak lantzeko profilak/edukiak
Metodologia

Ikastaroa online irakaskuntzan oinarrituko da eta, horretarako, Moodle irakaskuntza-plataforma batean oinarrituta dagoen UEUren Ikasgela Birtuala erabiliko da. Ikastaroa parte-hartzailea eta praktikan oinarritutakoa izango da, parte-hartzailea eta konpetentzietan oinarritutakoa izango da.

1. Astea: Sarrera, Kontzeptuak praktikan. Guztira, 4 ordu

2. Astea: Edukien eta komunikazio planaren lanketa. Guztira, 6,5 ordu.

3. Astea: Planaren zirriborroa. Guztira, 6,5 ordu.

4. Astea: Sare sozialen beste kontu batzuk eta neurketak. Guztira, 2 ordu.

4. Astea: Sare sozialak ikasgelan. Irakasleentzako baliagarriak diren tresnak, 6 ordu

5. Astea: Proiektua landuko da. Guztira, 3 ordu.

Ebaluazioa eta eragina

Ikasleen ebaluazioa jarraia izango da, ikasle bakoitzaren benetako garapena baloratu ahal izateko.

Ikastaroa gainditu ahal izateko, bi baldintza bete beharko dira:

1) Nota orokorraren %60a lortu beharko du ikasleak.

2) Proiektua entregatu eta gainditu beharko du.

Baliabideak

Moodle plataforma

Erlazionatutako prestakuntza ekintzak
Inskripzioa: 2023/09/15 - 2023/09/29
Inpartizioa: 2024/01/08 - 2024/01/29
Inskripzioa: 2023/05/19 - 2023/06/02
Inpartizioa: 2023/10/02 - 2023/10/31
Inskripzioa: 2023/09/22 - 2023/10/01
Inpartizioa: 2023/10/05 - 2024/04/18
Inskripzioa: 2023/09/15 - 2023/09/29
Inpartizioa: 2024/03/07 - 2024/04/30