Lehen Hezkuntzan ahozko hizkuntza landu ipuin, abesti, bertso eta jolasen bidez. (062)
Fasea | Ordu | Modalitatea | Hastapen | Final | Ordutegia | Asteko egunak |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | D - Presentziala eskola-ordutegitik kanpo | 2024/01/09 | 2024/02/27 | 17:30-20:30 | As |
2 | 5 | G - Txostena eta/edo memoria egitea | 2024/02/21 | 2024/02/26 | 00:00-24:00 | Al-Az-Og-Or |
Ikastaroaren datak:
Urtarrilak 9, 16, 23 eta 30 (17:15-20:30)
Otsailak 6, 13, 20 eta 27 (17:30-20:30)
Ezagutzak banatu eta isolatu beharrean, uztarturik, erlazioan eta testuinguru errealetan ikasteak dituen abantaila eta onurekin kontziente da Heziberri 2020. Hori kontuan hartuta dator ikastaro hau. Komunikatzen jakitea, adierazten jakitea ez da soilik. Askotan haur literatura lanketa konkretuak egiteko baliatzen dugu Haur Hezkuntzan. Horrek HLak duen indar guztia ez aprobetxatzea ekarri daiteke berau mugatuz. Haur Literaturak, ertz desberdinak kilikatzen ditu (hizkuntza, arlo kognitiboa, arlo emozionala, balio kulturalak…) eta berau baliatuta eta disfrutatuta zeharkako konpetentzien (ikasten ikastea, autonomia…) bereganatzea aukera paregabea da.
Hori gertatu dadin hezitzaileak sortu beharreko testuinguru esanguratsuak sortzeko gaitasunak bereganatzera eta hezkuntza-praktika hobetzera dator ikastaro hau. Betiere gelako eguneroko dinamikan baliagarriak diren proposamenekin eta erabat esanguratsuak diren ikaspen eta proposamenekin. Ondoren, beraiek ere esanguratsua izan den hori, esanguratsu bihurtzeko beraien eguneroko hezkuntza-praktikan.
- Elkarrekin bizitzen ikastea
- Gaitasun artistikoa
- Hitzezko eta hitzik gabeko komunikazioa eta komunikazio digitala
- Hizkuntza eta literatur komunikazioa
- Izaten ikastea
- Aditua zeharkako eta diziplina gaitasunekin loturiko prozedurak eta jarrerak erakusteko
- Ikasleen lorpenera bideratuta dago
- Lehen Hezkuntza irakasleak
- Ahozko komunikazioa.
- Hizkuntza (euskara) arrotza denean, zer egin?
- Hizkuntza ezaugarriak bereganatzeko praktika onak: azentua, tonua, ahoskatzea, hiztegia…
- Ipuinak kontatzeko teknikak.
- Balorazio irizpide estrategiak.
- Jolasak eta kantak gelan lantzeko teknikak eta baliabideak.
- Olerkiak, asmakizunak, kantak, aho-korapiloak…
- Ikasleek ipuinak sortzeko baliabideak.
- Gainontzeko ezagutzekin uztartzeko ariketak.
- Landutakoa, ikasitakoa, probatutakoa… kontuan hartuz, norbere eguneroko praktikarako proiektu bat diseinatzea, garatzea eta ebaluatzea.
Ikastaroa aurrez aurrekoa, presentziala izango da. Ikastaroak alde teorikoa eta praktikoa uztartuko ditu.
Ikasleen ebaluazioa jarraia izango da, ikasle bakoitzaren benetako garapena baloratu ahal izateko.
Ikastaroa gainditu ahal izateko, bi baldintza bete beharko dira:
1) %80ko asistentzia
2) Bukaerako proiektua entregatu eta gainditu.
-
