Emozioak eta barne-elkarrizketa ikasgelan: nola eragiten digute? (046)

2023/05/19 - 2023/06/02
2023/06/26 - 2023/06/27
10
Euskara
Palacio Miramar, PÂș de Miraconcha 48
Fasea Ordu Modalitatea Hastapen Final Ordutegia Asteko egunak
1 10 D - Presentziala eskola-ordutegitik kanpo 2023/06/26 2023/06/27 09:00-14:30 Al-As
FUNDACION CURSOS DE VERANO DE LA UPV/EHU
Bukatuta
20
Aurrez aurrekoa

Emozioek funtsezko zeregina dute ikaskuntza-testuinguruetan. Ikasleek zein irakasleek horiek identifikatzea eta era eraginkorrean erregulatzea are beharrezkoago bilakatzen da, une soziohistoriko aldakor eta iragarrezin honetan. Hori horrela, ikastaroaren helburu nagusia  adimen emozionalean sakontzea da. Horretarako, batetik, emozioei loturiko teoriak jorratuko dira, horiek ikasgelan izan dezaketen eraginaz ohartarazteko. Bestetik, emozioen identifikazioan eta kudeaketan giltzarri den fenomenoa ere landuko da, barne-elkarrizketa (self-talk), hain zuzen ere. Bizitzan ez ezik, emozioek eta self-talk- ak ikasgelan duten presentzia ikusaraziko da, horien inguruan lanketarako ideiak ere eskainiaz.

Gaitasunak
Ikasleen gaitasunak
  • Ikasten eta pentsatzeko ikastea
Irakaslearen gaitasunak
  • Aditua gelan ikasteko egoerak proposatzeko, aplikatzeko eta ebaluatzeko
Baldintzak
Baldintzak
  • Irakasleak orokorrean
Titulazio baldintzak: Ez dago baldintzarik
Titulazio baztertzailearen baldintzak Ez dago baldintzarik
Ikastaroaren egitaraua
Helburuak
- Emozioen identifikazioa lantzea eta ikasgelan duten presentziari buruz hausnartzea. - Emozioen sailkapen nagusietara hurbiltzea. - Emozioei buruz dugun kontzientziaz ohartaraztea. - Emozioak EAEko orain arteko esparru curricularrean kokatzea. - Adimen emozionala erregulatzeko eta kudeatzeko barne elkarrizketa fenomenora hurbiltzea. - Barne elkarrizketak gure bizitzan daukan inpaktuaz ohartaraztea. - Barne elkarrizketak testuinguru akademikoan izan dezakeen erabilgarritasuna aztertzea.
Ikastaroaren edukia

Ikastaroaren Emaleak: 

  • Nerea Larruzea Urkixo | ISEI/IVEI eta UPV/EHU - Teknikari espezialista eta UPV/EHUko irakaslea
  • Amaia de la Fuente Gaztañaga | UPV/EHU - UPV/EHUko irakaslea

2023-06-26

08:45 - 09:00 Erregistroa

09:00 - 09:45 Jardueraren sarrera eta aurkezpena

09:45 - 10:15 Taldeak martxan jarriz: mini-erronkaren aurkezpena

10:15 - 11:45 Zer dira emozioak? Nola eragiten digute? Hurbilketa kontzeptuala11:45 - 12:00 Etenaldia

12:00 - 13:00 Adimen emozionala esparru kurrikularrean kokatuz: nondik gatoz eta nora goaz?

13:00 - 14:00 Mini-erronkara so! Hausnarketarako tartea

14:00 - 14:30 Laburpen saioa

2023-06-27

09:00 - 09:30 Bigarren egunaren aurkezpena

09:30 - 10:30 Barne-elkarrizketa, emozioen erregulaziorako giltza

10:30 - 11:30 Barne-elkarrizketa ikasgelan

11:30 - 12:00  Atsedena

12:00 - 13:00 Elkarlanerako tartea: Landutakoa mini-erronkan txertatuz

13:00 - 14:00 Partaideen hitza: mini-erronken aurkezpen laburrak

14:00 - 14:30 Ikastaroaren balorazioa eta itxiera

Metodologia

Uda Ikastaro honetan parte hartzaileak diren dinamikak erabiliko dira bertaratutako guztion ekarpenak eta hausnarketak eragin asmoz.

Ebaluazioa eta eragina

-

Baliabideak

-

Erlazionatutako prestakuntza ekintzak
Inskripzioa: 2023/09/15 - 2023/09/29
Inpartizioa: 2024/03/07 - 2024/04/30
Inskripzioa: 2023/05/19 - 2023/06/02
Inpartizioa: 2023/10/02 - 2023/10/31
Inskripzioa: 2023/09/15 - 2023/09/29
Inpartizioa: 2024/01/08 - 2024/01/29
Inskripzioa: 2023/09/22 - 2023/10/01
Inpartizioa: 2023/10/05 - 2024/04/18