Arau-markoa eta ikastetxeen antolaketa eta funtzionamendua (08)

2023/11/01 - 2023/12/10
2023/12/18 - 2023/12/20
10
Euskara
Bizkaia Aretoa
Fasea Ordu Modalitatea Hastapen Final Ordutegia Asteko egunak
1 10 P - Presentziala eskola-ordutegi barruan 2023/12/18 2023/12/20
Bukatuta
440
Aurrez aurrekoa

Ikastetxeko zuzendaritzak, denbora, espazio eta baliabideen kudeaketa egokia egiteaz gain, lidergo pedagogikoa izan behar du. Bai kudeaketa-lanerako, bai lidergo pedagogikorako, hezkuntza-legeria ezagutu beharko du bere estrategiak garatzeko eta hobekuntza-neurriak ezartzeko erreferentzia-tresna eta -esparru gisa.

Irakaskuntza eta irakaskuntza-hezkuntza jarduera arautua da, eta erakunde-baimena behar du jarduteko; beraz, gure hezkuntza-erakundeari errespetatu eta egokitu behar zaizkion arauen mende dago, eraginkortasuna, efizientzia eta kalitatea lortzeko.

Monografiko honek aukera emango du dauden arau moten egitura hierarkikoa ezagutzeko. Baita hauen ezaugarriak eta oinarriak, ezagutzeko. Era berean, ikastetxe bat zuzentzerakoan kontuan hartu behar diren gai nagusiak arautzen dituzten araudien errepasoa egingo dugu.

Bi saio monografiko hauetan parte-hartuz gaitasun hauek garatuko dituzu:

  • Lege-esparrua eta antolaketa-arau orokorrak ulertzeko eta interpretatzeko gaitasuna, ikastetxeak behar bezala funtziona dezan hezkuntzaren, ekonomiaren eta giza baliabideen eta baliabide materialen kudeaketaren arloetan.
  • Testuinguru konplexuetan eta zailtasun-egoeretan erabakiak hartzeko gaitasuna, hezkuntza-komunitatearen beharrak baloratuz eta unean uneko errealitate sozioekonomikorako konponbide egingarriak planifikatuz.
Gaitasunak
Ikasleen gaitasunak
  • Ikasten eta pentsatzeko ikastea
Irakaslearen gaitasunak
  • Aditua etengabeko prestakuntza propioa planifikatzeko eta burutzeko, praktikari buruzko analisian eta hausnarketan oinarrituta
Baldintzak
Baldintzak
  • Irakasleak orokorrean
Titulazio baldintzak: Ez dago baldintzarik
Titulazio baztertzailearen baldintzak Ez dago baldintzarik
Ikastaroaren egitaraua
Helburuak
Prestakuntza-programen helburua da irakasleek eskuratu ditzatela zuzendaritza-eginkizuna eta lidergo pedagogikoa betetzeko beharrezkoak diren konpetentziak.
Ikastaroaren edukia
  • Hauek dira landuko diren edukiak:
    • Hezkuntza sistemaren araudia eta arau-hierarkia.
    • Ikasle adingabeen babesaren lehentasuna eta ondorioak I.
    • Ikastetxeen esku-hartze didaktikoa: curriculum inklusiboa eta HPB.​​
    • Ikastetxeen antolaketa
    • Ebaluazio hezigarria
Metodologia

Saioak erabat espositiboak izango dira. 
Gai edo eduki bloke bakoitzaren amaieran bertaratuek egindako galdera batzuk erantzuteko tartea egongo da.

Ebaluazioa eta eragina

 .

Baliabideak

 .

Erlazionatutako prestakuntza ekintzak
Inskripzioa: 2023/11/20 - 2023/12/01
Inpartizioa: Zehaztu gabe
Inskripzioa: 2023/10/20 - 2024/01/15
Inpartizioa: 2024/03/07 - 2024/04/30
Inskripzioa: 2024/02/01 - 2024/03/04
Inpartizioa: 2024/03/04 - 2024/03/11
Inskripzioa: 2023/09/15 - 2023/09/29
Inpartizioa: 2024/04/02 - 2024/04/30