(Prest_Gara) Problemen ebazpena, Matematikaren muina (017)

2024/09/13 - 2024/09/27
Zehaztu gabe
30
Elebiduna
-
Fasea Ordu Modalitatea Hastapen Final Ordutegia Asteko egunak
1 25 H - On Line
2 5 G - Txostena eta/edo memoria egitea
ARANZADI ZIENTZIA ELKARTEA
Argitaratuta
20
On-line
Gaitasunak
Ikasleen gaitasunak
  • Ekimen eta izpiritu ekintzailea
  • Elkarrekin bizitzen ikastea
  • Gaitasun matematikoa
  • Gaitasun teknologikoa
  • Gaitasun zientifikoa
  • Hitzezko eta hitzik gabeko komunikazioa eta komunikazio digitala
  • Ikasten eta pentsatzeko ikastea
  • Izaten ikastea
Irakaslearen gaitasunak
  • Aditua gelan ikasteko egoerak proposatzeko, aplikatzeko eta ebaluatzeko
  • Aditua gelan ikasteko prozesuak ikertzeko, berritzeko, garatzeko eta ebaluatzeko, praktikari buruzko hausnarketatik
  • Aditua proposamen didaktikoak ikasleen premia eta aniztasunera doitzeko eta egokitzeko, ikuspegi inklusibotik
Baldintzak
Baldintzak
  • Irakasleak orokorrean
Lehentasunezko taldea
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (1. eta 2.) Matematika irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (1. eta 2.) Natura Zientziak irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (1. eta 2.) Teknologia irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Biologia eta Geologia irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Fisika eta Kimika irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Informatika irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Marrasketa irakasleak
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza (3. eta 4.) eta Batxilergoa Matematika irakasleak
  • H.H. Lehen Hezkuntza Matematika
  • H.H.Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza Zientifiko-Teknologiko irakasleak
Titulazio baldintzak: Ez dago baldintzarik
Titulazio baztertzailearen baldintzak Ez dago baldintzarik
Ikastaroaren egitaraua
Helburuak
Partaideen prestakuntza ikastaroaren arloan (problemen ebazpenean) sustatzea eta Matematikaren gainontzeko esparruekin kateatzea Matematikaren irakaskuntzan ezagutza eta baliabide gehiagoren jabe izan daitezen; Problemak formulatzea eta ebaztea, arrazoibide eta pentsamendu matematikoa gidatzen dituzten prozesuak ezagutzeko eta garatzeko; Ikaslearen atentzioa eta interesa erakartzeaz gain, bere ezagutzak erabiltzera, ikerketak egitera, hausnarketa, analisia eta estrategien erabilera bultzatzen duten problemak aurkitu, antolatu, moldatu eta formulatzea; Ikaslearen eduki eta ezagutza matematikoekin egoki erlazionatzen diren problemak formulatzea eta ebaztea, ikaslearen ezagutza matematikoa sendotzeko; Problemak ebatziz ikasleak motibatzea, matematikarekiko emozio positiboak garatu eta erresilientzia eraiki dezaten, hobetzeko eta hazteko mentalitatea indartuz; Irakasleon irakaskuntza jarduerak aberasteko problemen ebazpenean oinarritutako unitate didaktikoak sortzea; Ikastaroan sustatutako ezagutza eta baliabideak gelatan erabiltzea praktika berritzaileak zabaltzeko eta ikasleen aukera areagotzeko eta matematika gaitasuna hobetzeko; Teknologia berrien erabilera sustatzea (baliabide interaktiboak, bloga, sitesa, sare sozialak,…) matematika gaitasuna ikasgeletan garatzeko;
Erlazionatutako prestakuntza ekintzak
Inskripzioa: 2024/06/20 - 2024/09/16
Inpartizioa: 2024/09/18 - 2024/10/31
Inskripzioa: 2024/06/25 - 2024/07/24
Inpartizioa: 2024/09/09 - 2024/10/28
Inskripzioa: 2024/07/10 - 2024/09/30
Inpartizioa: 2024/09/10 - 2025/05/20
Inskripzioa: 2024/06/20 - 2024/12/20
Inpartizioa: 2024/09/18 - 2024/12/20