(Prest_Gara) English in Kindergarten: The joy of learning (205)

2024/05/22 - 2024/06/05
2024/09/02 - 2024/09/30
30
Ingelesa
-
Fasea Ordu Modalitatea Hastapen Final Ordutegia Asteko egunak
1 21 H - On Line 2024/09/02 2024/09/30
2 4 H - On Line 18:00-19:00 Al
3 5 G - Txostena eta/edo memoria egitea
Tramitatzen
20
On-line

tutoría zoom inicio curso (2 septiembre 18h-19h)
tutoria zoom fin curso (25 septiembre 18h-19h)

Gaitasunak
Ikasleen gaitasunak
  • Hitzezko eta hitzik gabeko komunikazioa eta komunikazio digitala
  • Hizkuntza eta literatur komunikazioa
Irakaslearen gaitasunak
  • Aditua ikasleak ikasteko prozesuan motibatzeko eta bizitzako proiektua eraikitzeko orientatzeko
  • Aditua lana EAEko hizkuntza ofizialetan, eta, hala behar izanez gero, atzerriko hizkuntzan garatzeko
  • Aditua proposamen didaktikoak ikasleen premia eta aniztasunera doitzeko eta egokitzeko, ikuspegi inklusibotik
Baldintzak
Baldintzak
  • Haur eta Lehen Hezkuntza irakasleak
Lehentasunezko taldea
  • Lehen Hezkuntza Ingelesa irakasleak
Titulazio baldintzak
  • B1. hizkuntza-tituluaren eskakizuna Ingles
  • B2. hizkuntza-tituluaren eskakizuna Ingles
Titulazio baztertzailearen baldintzak Ez dago baldintzarik
Ikastaroaren egitaraua
Helburuak
Teaching English to children while they’re still learning a first or a second language is always a challenging prospect.This course will explore how young children learn English, why children learn best through play and some aspects of early childhood learning and development. This practical course will develop aspects such as how to best talk to young children; how to create the best learning environment to learn English and how to monitor their progress. It will be mainly focused on learning through games, through stories, through drama and through songs. Participants will also share personal insights and experiences so that all can learn how to best talk to young children; how to create the best environment for learning and how to monitor their progress in bilingual contexts. Main objectives will be: - Understand young children’s development and language acquisition process - Know and share procedures and strategies to be put in practice inn the classroom as games, storytelling and drama. - Broaden teachers' repertoire of songs, rhymes and games. - Gain new procedures and tools for observation and assessment.
Ikastaroaren edukia

.

Metodologia

.

Ebaluazioa eta eragina

.

Baliabideak

.

Erlazionatutako prestakuntza ekintzak
Inskripzioa: 2024/09/13 - 2024/09/27
Inpartizioa: Zehaztu gabe
Inskripzioa: 2024/09/13 - 2024/09/27
Inpartizioa: Zehaztu gabe
Inskripzioa: 2024/09/13 - 2024/09/27
Inpartizioa: Zehaztu gabe
Inskripzioa: 2024/09/13 - 2024/09/27
Inpartizioa: Zehaztu gabe